דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור מקצועי - לרגל שיפוצים 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 642   [ נצפה 2213 פעמים ]

ניתוחים פלסטיים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מתחום הטיפוח והלייף-סטייל אשר נותנים מענה קבוע לפגמים חיצוניים באשר הם. כמעט כל אחת מאיתנו אפילו היפה בנשים אינה מושלמת. אנחנו המאפרים המקצועיים מתפקידנו להתמודד עם הנתונים הטבעיים ולהתמודד עם נתונים מולדים המצריכים תיקון או לחילופין כאלה הנרכשים עם הזמן. כתמי פיגמנטצייה, זוויות פה שמוטות, עיניים קרובות או לחילופין רחוקות,  פנים רחבות ועגולות ועוד ועוד.

 

כמו בחיים בכלל, כאשר צבע לבן מעניק אשליה של בהירות, מראה רחב ,שטוח וגדול יותר, לעומתו הצבע הכהה יוצר מראה לגמרי הפוך, צר, עמוק וקטן  כך גם באיפור! עובדה זו משמשת את המאפרים המקצועיים המיישמים את התורה באמצעות מיק-אפים "לתיקונים" (לבן וחום כהה) ויוצרים השלייה אופטית לאזור הנדרש.  עיניים קרובות או רחוקות, מבנה פנים רחב  או צר , קצר או ארוך וכד' אך יכולים לקבל נראות חדשה ו"מתוקנת" וכל זאת ע"י איפור נכון!

 

באיפור מקצועי- מדובר בטכניקה פשוטה ויש להבין את מהות התורה. גוונים בהירים באזורים שקועים, צרים וקרובים יסייעו לנו ביצירת טעות אופטית בלבד של אפקט הבלטה נפח ומרחק. לדוגמא עיניים קרובות תמיד יאופרו בזויות הפנימיות של העיניים בצלליות בהירות כך תיווצר אשליה של ריחוק בין עין לעין וגשר האף. גם בעיניים שקועות צללית בהירה על העפעף השקוע,  תיצור הבלטה ותעניק לו אור בסביבה האפלולית בה העין שקועה תחת עצם הגבה . בעיניים רחוקות  או בולטות הפעולה היא כמובן הפוכה. צלליות בדרגת כהות ביניים בזוויות הפנימיות של העיניים יצמצמו את המרחק ביניהן. עיניים בולטות מעט יקבלו אפקט שקוע יותר כאשר נשתמש בצלליות כהות מעט על העפעף כולו.

 

סימני הגיל הניכרים בפני המתאפרת וקווים עמוקים הנגרמים בגלל רפיון מתיחת שרירי הפנים המתבטאים בעיקר בצידי כנפות האף ועד לזוויות החיצוניות של השפתיים ניתן לטשטש בהנחת מייק אפ בהיר עד לבן ובכך לשטח את עומק הקמט.  את אותה פעולה נבצע גם  בעזרת נקודות מייק-אפ בהירות, בזווית עפעף שמוט או לחילופין בזוויות פה חיצוניות נפולות - כאשר נטשטש את "נקודת הנפילה" ונעניק מראה גבוה יותר ו"מורם".

 

אסף מוסיפה ואומרת כי גם הצרה והרחבה של מסגרות פנים ניתנים לשיפור בעזרתם של מייק-אפ בהירים וכהים היוצרים אשליה אופטית בהתאם לנדרש. כלומר, מייק-אפ בהיר בצידי הפנים בהחלט ייצרו מראה רחב יותר לפנים צרות ולהפך,  מייק-אפ כהה בצדי-הפנים ייצור אשליה של מבנה צר.  

פנים ארוכות ניתן "לקצר" בטשטוש של מייק אפ כהה יותר בקצה הסנטר ובנקודת שורש צמיחת השיער במצח. פנים עגולות וקצרות יש להשאיר את קו האמצע בהיר ובכך ליצור אפקט של קו דמיוני ארוך במרכז הפנים.

 

 

על-פי תפיסתה המקצועית של אסף הסוד הגדול בעבודה עם מייקפים לתיקונים הוא ליצור מעברי צבעים יפים כדיי למנוע מראה של לוח שחמט. הכל צריך להתמזג למרקם אחיד של מייקאפ גם אם השתמשתם בצבעים מנוגדים.

 

את נפלאותיו של האייליינר אי אפשר שלא להזכיר כאן. הוא בעצם מהווה כלי עיקרי וממשי "בתיקון" מבנה העיניים. השימוש באייליינר מאפשר לאנשי המקצוע, לעצב מחדש את מבנה העין תוך התחשבות בנתון הקיים.  עיניים קרובות יזכו לתיחום קו דק בעיקר  בזויות הפנימיות ונמשוך את הקו באופן מקסימאלי החוצה,  לעומתן בעיניים רחוקות ניצור קו אחיד לאורך כל העפעף.  במבנה עיניים עם זוויות שמוטות כלפי מטה,  יש לסיים את קו האייליינר מילימטר לפני נקודת הנפילה ובזווית ישרה כך ניצור טישטוש למבנה הנתון והמראה שיתקבל הוא עין "מורמת".

 

 את השפתיים, המאפרים משאירים לסוף. הסימטריה הנדרשת בהן כמעט ולא נמצאת באופן טבעי אצל אף אחת . הגדלה או הקטנה של השפתיים חייבת להיעשות באופן מבוקר.  המלצתי החמה היא ראשית "למחוק" בעזרת מייק-אפ ופודרה את הקווים הטבעיים הקיימים. כעת מלאכת התיקון קלה יותר. כל הגדלה או לחילופין הקטנה חייבת להיעשות באופן פרופורציאנלי למבנה הקיים.

 

כמובן שהטכניקה של מייק-אפ בהיר וכהה רלוונטית לבחירת הצבעים גם בשפתיים. בשפתיים קטנות וצרות שפתון בדרגת כהות בינונית עד כהה מחוץ לתחום. על מנת ליצור מראה מלא ובעל נפח יש לבחור גוונים בהירים עד בהירים מאד.  בשפתיים עבות וגדולות הבחירה היא כמובן הפוכה.

רוית אסף, מנהלת רשת בתי ספר לאיפור מקצועי ומקצועות היופי "רווית אסף" פועלת מזה כ- 10 שנים ונמצאת בבעלותה הפרטית של רווית אסף. סניפי הרשת ממוקמים בתל –אביב, באר שבע, אשדוד וירושלים. מדי שנה מסיימים את לימודיהם מאות תלמידים ותלמידות במגוון הקורסים והמגמות מתחום האיפור והטיפוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב